tisdag 4 november 2008

Valvaka -uppdaterad2

Tittar på Filip och Fredriks valvaka. Mona är där. Håll ut Mona. Bara två år kvar!



Valvakan har startat hemma hos familjen Winther. Pyntat för Obama och marshmallows i skålen. Nu vill det till att han vinner också...
Jag tror att jag börjar förstå min kära mans otroligt underliga feber som kommer vid IFK Göteborgs viktiga matcher. Jag tror att jag har drabbats av samma sak idag. Valfeber. Obamafeber. Kalla det vad du vill men jag är på riktigt fysiskt påverkad av valet.
Jag hoppas att vi vaknar upp till en ny världsordning imorgon. Det är dags för förändring. Change.
Heja Obama!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad tjusigt du gjort! Jag håller tummarna jag med. Men gör det här från Bryssel. Tänker på dig varenda gång jag är här. Tusen kramar!

Andrine Winther sa...

Tack :-) Ta hand om varandra där nere. Jag tänker på er! Ni gör stordåd!